شلخته !!

شلخته !!

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 1030
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




آخی

 

 

فردا اخرین روز این ترمه . نصف همکلاسیا فردا فارغ التحصیل میشن .سمیرا هم کارشناس مسایل روستایی میشه (جلل الخالق) چقد زود گذشت . انگار که دیروز بود . 

 

 

ولی به قول بعضیا رفتنی باید رفت .

 

 

 

خدایی دلم واسه همشون تنگ میشه . 

برید به سلامت  . برید دنبال زندگیتون  . مدارکتون رو هم ببرید بدارید در کوزه ابشو بخورید . نوش جان



نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت13:10---21 بهمن 1391
سلام اجی سمیرا مرسی که به وبم سر زدی نمیدونم چرا لیتنکت ثبت نشد میخوای یه بار دیگه امتحان کن ببین میشه؟ پاسخ: سلام اجی بهار این که وظیفه هس بهت سر بزنم چشم دوباره امتحان میکنم

سمیرا
ساعت11:10---2 بهمن 1391
این همشون که سعید گفت فقط منم پاسخ: اینو خوب اومدی

سمیرا
ساعت17:25---24 دی 1391
دلتم بخاد که جامعه یه مهندس مثله من داشته باشه
ولی زود تموم شد
من دلم برا همشون تنگ میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaEeD تاريخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام خیلی خیلی صفا اوردی قدم رو چشای داداش سعید گذاشتی حالا که تا اینجا اومدی یه نظری هم خرج ما کن

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adamak20.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com