شلخته !!

شلخته !!

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 1029
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




معرفی

  سلام به همتون 

اول باید بگم که من سمیرا هستم و اون یکی 

نویسنده سعید داداشمه  

البته داداش و ابجی واقعی نیستیما  

حالا از شوخی گذشته بیایین بهمون سر بزنین 

با توام ... اره با خودتم نامردی اگه بری و نیای 

برا فزولاشم پروفایلم فعاله


اینم یه نوع دیگش !!!

 

 

السسسسسسسسسسسسسلام .    

چاکریم .      

خوبید ؟ سرحالید؟ ایام به کام هست؟    

 هی ماهم خوبیم .   

من سعیدم .   

همه بهم میگند سعید خوشتیپه ولی شما همون سعید صدام کنید.    

سمیرا اجیمه . دیوونست . یه تختش کمه . اینقد اسکلش میکنم .

 

خب بگذریم  این وب رو ساختیم واسه همیشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

Hojjat
ساعت21:14---5 اسفند 1391
1. °°°°°°°°°°°°|/


°°°°°°°°°°°°|_/


°°°°°°°°°°°°|__/


°°°°°°°°°°°°|___/


°°°°°°°°°°°°|____/°


°°°°°°°°°°°°|_____/°


°°°°°°°°°°°°|______/°


°°°°°°______|_______________


~~~~/____________________\~~~~


,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨
پاسخ:
merc dadash

پاسخ: از کجا امده ای ؟ امدنت بهر چ بود؟؟؟؟؟؟؟؟


سروش
ساعت23:09---29 بهمن 1391
سلام سمیرا جون/دلم برات تنگیده/کارتون عالیه گلم/استفاده کردم
پاسخ: سلام داداش این واقعیت داره که دل به دل لوله کشی شده ههههه دل منم تنگیــــــده بود مرسی که اومدی


ساعت22:16---24 بهمن 1391
ببینم سعید و سمیرا،درست خوندم؟شما استقلالی هستین؟!بابا دمتون داغ!از بروبکس خودمونید(البته به جز سعید!)

این یکتا چی میگه دیگه؟!من پایه هرچی کل کل با لنگی هاست،هستم!
پاسخ: فدای تو بشه این سعید :D:D اره من که استقلالی دو اتیشه هستم این سعیدم که از فوتبال هیچی حالیش نیس ههههه این یکتا حق داره عصبانی باشه کارنامشون سیاهه این 4 تایی ها هههههه


سید امیرحسین سیدی
ساعت18:15---2 بهمن 1391
میدونی الان باهم چیکار کردی؟؟؟؟؟















بیترین تولد عمرمه امسال. از این که تبریک گفتی متشکرم . پاسخ: شاید عاشقت کردم (هههه) وظیفه بود داداش این حداقل کاری بود که میتونستم بکنم


يكتا
ساعت17:30---2 بهمن 1391
داش فرهادت كه هيچ صدتا گنده ترشو ميكنيم تو...و درمياريم برو شيرتو بخوربچه
پاسخ:
حالا جمعه همه چی معلوم میشه
بعدشم داداش فرهاد رو میکنی کجا ؟؟ (هههههه)

پاسخ: لطفا ادبیات درست بکار ببرید


sara
ساعت13:54---2 بهمن 1391
من هردو تاشو خریدم و دیدم.به نظرم واااااقعا قشنگ بودن.به خصوص چک،هم کادر حرفه ای داشت و هم متفاوت بود.طنز هم هست.برگشت ناپذیر بیشتر جنایی هست و یه جاهایی اشک آدم درمیاد!من که هردوتاشو دوست داشتم.دیگه خود دانی...
پاسخ: حتما میرم تو فازشون مرسی از راهنماییت ابجی


مهسا
ساعت11:33---2 بهمن 1391
سلام به جفتتون!!

وبلاگ باحالی دارید به منم سر بزنید روحمو شاد میکنید!!
پاسخ: سلام اومدم روحت شاد و یادت گرامی


sara
ساعت19:50---24 دی 1391
به سمیرا:قوفونت برم عزیزم!از قدیم گفتن:دست به دست هم دهیم به مهر،سعید را دهیم آزار!راستی لینکت کردم!

به سعید درجواب کامنتش:اگه این جوریه پس منم هیچی نمیگم!
پاسخ:
سارا پس تو هم کمکم کن اشکشو در بیارم

پاسخ: کی شود که کوری شود عصاکش کور دیگری................


سمیرا
ساعت17:22---24 دی 1391
سلام سارا جان
جدی نگیر
اینقد خوشکله که کسی نمیتونه نگاش کنه
جوم خودم راست میگم


sara
ساعت12:54---24 دی 1391
نه بابا بانمک!شاهرخ به گرد پای تو نمی رسه؟!عموما پسرا در زمان حسادت،همچین حرفی رو میزنن.اینقدر هم ناخن هاتو نخور ضرر داره!حالا من واسه اینکه با دیدن شاهرخ از اعتماد به نفست به طور چشمگیری کاسته شد،بهت میگم خوشتیپ!راضی شدی؟!

sara
ساعت7:11---24 دی 1391
سلام به سعید وسمیرای عزیز!بابا سعید تو چقد دعوا داری!اسکل چیه دیگه؟ریلکس،ریلکس ریلکس تر!به منم سر بزنیدا!نبینم رفتم و نیومدید!منتظرتونم.بای
shahrokh-estakhri59.lxb.ir


یکتا
ساعت21:12---20 دی 1391
لینکیدمت درضمن جوابتم دادم تو همون وبلاگ خودم همون جا که نظر گذاشتی حتما بخون

رضا
ساعت0:42---20 دی 1391
بنام خدا
افتتاح جديدترين سايت مزايده آنلاين
جام بيد

جام بيد با مزايدههاي استثنايي
شما ميتوانيد محصولات و كالاهاي خود را در سايت جام بيد بصورت شركت در مزايده با تخفيف
بيش از هشتاد درصد خريداري نماييد
آدرس سايت
http://www.jambid.ir
اميدواريم شما در سايت جام بيد لحظات خوشي را با اطمينان سپري نماييد.
مديريت و گروه پشتيباني جام بيد


سمیرا
ساعت13:40---18 دی 1391
سلام به همتووووون
یکتا سر که زدم هیچ لینکدمت


یکتا
ساعت16:05---17 دی 1391
تنهایی رو به خاطر حس غریبش دوست دارم سلام دوست گلم عالی بود

به منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaMiRa تاريخ: شنبه 16 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام خیلی خیلی صفا اوردی قدم رو چشای داداش سعید گذاشتی حالا که تا اینجا اومدی یه نظری هم خرج ما کن

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adamak20.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com