شلخته !!

شلخته !!

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 1045
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




حدس بزنید ....

 

حدس بزنید این دختره کیه سرکلاس اسکلش کردیم؟ 

 

راهنماییتون میکنم .

جز نوییسندگان وبلاگه.

اول اسمش س

اخر اسمش الف

علفخوار هم هست .

 

 

حدس بزنید و جایزه بگیرید

 

  

اینم از یه نمای دیگه  

عجب حسی هم گرفته با بوی کفش

 

 

فک کنم تا حال تو عمرش بالش به این نرمی نداشته

 

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

ساعت17:30---24 دی 1391
سلام من کلا ابم با پسرا تو یه جوب نمییره مخصوصا اگه این اقا باشه
بعدا یه سری عکس از سوتی های این اقا میذارم


eshagh
ساعت7:45---24 دی 1391
سلام دوستان عزیز


من واقعا از دیدن شما دو تا به شما حسودیم میشه از بس اتحاد دارین. ولی خوبه دنیا همینه خوش بگذره.پاسخ:
حســــــــــــــــــــــــــود
ولی حیف تو که به ما 2تا حسودی میکنیا :D:D

پاسخ: اخه این سمیرای احمق چی داره که بهش حسودی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟///


57پ7پ
ساعت12:19---21 دی 1391
نمیدونم کیه . ولی عجب خری بوده

سمیرا
ساعت1:47---20 دی 1391
من حدس میزنم راضیه هس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaEeD تاريخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام خیلی خیلی صفا اوردی قدم رو چشای داداش سعید گذاشتی حالا که تا اینجا اومدی یه نظری هم خرج ما کن

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adamak20.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com